Over mensen die elkaar hekelen (op dit forum)

bikiniisuit

Geen avatar

Berichten: 223
Januari 23, 2012, 11:51:52
edit2Rapporteer  
Ik zie dat op dit forum SOMMIGE mensen een hekel aan elkaar hebben (zo dat is er uit!). Dit is bij Hanglos niet anders.

Zooitje
Beginners stellen vragen, ze weten iets niet.
Mensen met meer kite ervaring of een bepaalde positie, krijgen een groter ego.
Meestal is bescheidenheid ver te zoeken.
Weer anderen (de meesten) hangen hier rond vanwege de “kitesaamhorigheid” of gewoon gezellig.
Dit zooitje post, leest hier.
(Vrouwen houden hun bek) 

Vooral bij discussies zie ik veel woorden. Maar wat ik nooit zie op dit forum: “daden’.
In discussies iedereen grote bek, maar EGT iets doen: ….whoooooo

Drie jaar geleden (ik was toen beginner), had ik t gevoel dat kiters elkaar helpen. Sooow, nu ben ik niet meer zo naïef. Dit weekend heb ik voor t eerst meegemaakt dat iemand op dit forum, een ander wilde helpen (die hij persoonlijk ook niet kende). Is dat raar: “ja”. Terwijl hij een ander probeert te helpen, zie ik dat hij life en in zijn eigen thread wordt bespot. Hij zoekt t op en hij kan t aan.

Mijn punt met deze thread
Volgende keer dat je bezig bent om iemand te hekelen, of te dissen, zegt dat meer over jezelf dan over die ander. Gaan we in crisis jaar 2012 een tandje hoger met haten en hekelen? succes ermee!
“kite brothers”


http://www.youtube.com/watch?v=A91cbmzbvYU
dani-el

Berichten: 88
Antwoord #1 Januari 23, 2012, 12:13:39
edit2Rapporteer  
Nou, ik ben in de zomer begonnen met les en heb me veel ingelezen. Het viel mij juist op dat er vooral aardig gedaan wordt tegen beginners. Vriendelijker dan je op andere fora ziet waar beginners vragen stellen.
Ik zie wel heel veel vragen voorbij komen waarvan ik denk: Die kan je beantwoorden als je je een beetje in hebt gelezen, wat niet altijd gebeurt.
Teigetje

Berichten: 5663
Logs: 0 | 765 uur
Antwoord #2 Januari 23, 2012, 19:11:54
edit2Rapporteer  
Citaat
Ik zie wel heel veel vragen voorbij komen waarvan ik denk: Die kan je beantwoorden als je je een beetje in hebt gelezen, wat niet altijd gebeurt.

Correct Dani-el,
zit hier nu al een paar jaartjes en zie met de regelmaat van de klok dezelfde vragen voorbij komen.
Maar elkander hier lopen afzeiken is natuurlijk niet oke. ThumpDown
Lief zijn voor elkaar he mannen en meiden  InLove
Er is al genoeg shit op deze aardkloot. Angry
Johnny Tampony

Berichten: 407
Antwoord #3 Januari 23, 2012, 19:28:40
edit2Rapporteer  
surfen windsurfen kiten is een manier van leven en als je elkaar gewwon helpt

dan ken je een verek mooi leven hebben  Joepie  Grin  YeSS
gebruikersnaam

Geen avatar

Berichten: 1202
Antwoord #4 Januari 23, 2012, 19:40:48
edit2Rapporteer  
Hmmm. Ik vind de toon hier over het algemeen best vriendelijk. Mijn vragen worden meestal goed en vriendelijk beantwoord en zo probeer ik ook te reageren. Ik herken het dus niet zo...
Tegelijkertijd is het met geschreven woord wel zo dat het heel makkelijk anders  uitgelegd kan worden als dat het bedoeld is. Je mist een gezichtsuitdrukking die het verduidelijkt dat iets als een grap bedoeld is. Het kan nooit kwaad om je post nog ff te checken voordat je m verstuurt.
Ik ben trouwens van mening dat kitesurfen ook iets pauperigs over zich heeft. Het trekt naar mijn idee ook snelle aandachtsgeile macho's aan. Maar dat geldt uiteraard niet voor ons!( kitesmiley vergeten, sorry)
Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #5 Januari 23, 2012, 20:01:42
edit2Rapporteer  
Ik vind het hier ook echt reuze meevallen hoor! Er wordt hier netjes met elkaar om gegaan ook
als er wat gevraagd wordt. Er kan veel in discussie hier, een eigen mening hebben is over het
algemeen ook prima. Op een andere site vind ik dat persoonlijk een stuk minder.
EddyC

Geen avatar

Berichten: 1073
Logs: 0 | 4 uur
Antwoord #6 Januari 23, 2012, 21:35:26
edit2Rapporteer  
Een probleem zijn soms de merk-team-riders of importeurs die hun zaak verdedigen (te verstaan natuurlijk) waarbij hun kites en boards natuurlijk de beste zijn en goed voor alles en nog wat.
leeany

Berichten: 844
Antwoord #7 Januari 24, 2012, 01:11:19
edit2Rapporteer  
En dat gebeurd niet of nauwelijks op dit forum. Tenminste, niet wat ik lees. Hoogstens een enkel voorval met een kiteschool, maar zie hier weinig importeurs, riders of merken de boel lopen verzieken.
Vind het ook echt heel erg meevallen op dit forum. Ken ergere.
Snowman

Berichten: 264
Antwoord #8 Januari 24, 2012, 03:26:02
edit2Rapporteer  

@bikiniisuit, ben altijd vriendelijk tegen Limburgers en Duitsers telt dat ook ?
@LaurenS

Berichten: 6454
Antwoord #9 Januari 24, 2012, 10:17:39
edit2Rapporteer  
Hier heb je GEEN punt bikinisuit, uitzondering bevestigt de regel natuurlijk.Wat mij opvalt is dat we best behulpzaam zijn naar elkaar soms met een ondertoon maar dat houdt het smeuig.Op retorische vragen zoals,het waait nu 38 knopen ,kan ik mijn  12m2 kite pakken,kan je nu eenmaal antwoorden met een snair verwachten.

Goede muziekkeuze trouwens,I  InLove snow patrol  ThumpsUp
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #10 Januari 24, 2012, 10:18:19
edit2Rapporteer  
En ik ben ook lief tegen mensen uit abcoude noord ( ofwel mensen uit 020 stad YeSS) en dat is noemenwaardig Lips Sealed Grin

verder vind ik bikinii ook heel lief! Kiss
bikiniisuit

Geen avatar

Berichten: 223
Antwoord #11 Januari 24, 2012, 12:20:36
edit2Rapporteer  
ik vind jou ook super super lief eageltje YeSS
maar deze thread is mijn ode aan wimt
Ik heb wimt nooit ontmoet, maar ik zie hem nu anders.

Deze thread was bedoeld voor 3 mensen. Z hebben m gelezen.
Ik maakte mij serieus zorgen om een kiter op dit forum, maar deed er zelf niks aan. Wimt deed er wel wat aan (dit weekend). Hij heeft ballen. Hij l$lt niet alleen, hij komt ook in actie. Zo zie je maar. Don't judge a book by the cover.

We zijn/schrijven (gelukkig) allemaal anders. mooi toch.  InLove
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #12 Januari 25, 2012, 15:20:35
edit2Rapporteer  
Hey bikini, wat een dom topic hey :+
Karel79

Berichten: 1012
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #13 Januari 25, 2012, 17:46:05
edit2Rapporteer  
Ik ben wel benieuwd hoor..

Over welke kiter op dit forum maakte je dan zorgen en waarom (ik lees nogal wat af hier maar mij is niks raars opgevallen). En wat heeft WimT hier dan aan gedaan?

Daarnaast ben ik ook wel benieuwd, als jullie elkaar niet kennen, hoe WimT dan onder jouw naam heeft kunnen posten in www.kitehigh.nl/forum/index.php?topic=42187
TBK

Berichten: 2050
Antwoord #14 Januari 25, 2012, 17:53:51
edit2Rapporteer  
Liefde is..................................... .................................... InLove
feddomw
Gast
Antwoord #15 Januari 25, 2012, 18:05:07
edit2Rapporteer  
ik vind jou ook super super lief eageltje YeSS
maar deze thread is mijn ode aan wimt
Ik heb wimt nooit ontmoet, maar ik zie hem nu anders.

Deze thread was bedoeld voor 3 mensen. Z hebben m gelezen.
Ik maakte mij serieus zorgen om een kiter op dit forum, maar deed er zelf niks aan. Wimt deed er wel wat aan (dit weekend). Hij heeft ballen. Hij l$lt niet alleen, hij komt ook in actie. Zo zie je maar. Don't judge a book by the cover.

We zijn/schrijven (gelukkig) allemaal anders. mooi toch.  InLove

Suit, je maakt je in ieder geval schuldig aan een hetzelfde delict als wimt: extreem vaag zijn.


Met andere woorden, waar heb je het over?
Martin1991

Berichten: 59
Antwoord #16 Januari 25, 2012, 18:25:45
edit2Rapporteer  
i don't get it, juist een heel chill forum dit !
Vandaar dat ik ook enkel alleen op dit forum kom  Cheesy
leeany

Berichten: 844
Antwoord #17 Januari 25, 2012, 20:21:42
edit2Rapporteer  
Geschreven voor 3 personen op een forum met 8400 leden. Snap je dat niet dan?
feddomw
Gast
Antwoord #18 Januari 25, 2012, 22:16:07
edit2Rapporteer  
Geschreven voor 3 personen op een forum met 8400 leden. Snap je dat niet dan?

Was een e-mail niet handiger geweest, dan? Wink
Dutchy112

Berichten: 467
Logs: 0 | 1669 uur
Antwoord #19 Januari 25, 2012, 22:50:33
edit2Rapporteer  
Iedereen op een forum heeft zijn/haar eigen manier om zich te uiten.. Hier op Kitehigh vind "IK" dat ze hier de mensen niet zo aan het afzeiken zijn als op het forum van "Hanglos"..
Maar goed.. deze dingen gebeuren en als je dit niet kan hebben start je eigen forum of kijk niet...
Martin1991

Berichten: 59
Antwoord #20 Januari 25, 2012, 23:57:30
edit2Rapporteer  
Iedereen is anders en da's maar goed ook anders was het zo saai geweest op het strand!
Ocean-Limbo

Berichten: 2637
Antwoord #21 Januari 26, 2012, 00:29:19
edit2Rapporteer  

@bikiniisuit, ben altijd vriendelijk tegen Limburgers en Duitsers telt dat ook ?

halloooooo .....kennne wij er wat aan doen  ..... dat we een zachte geee hebben ....... en dat die geblondeerde haatzaaier toevalligerwijs uit limbabwe kompt ......... en dat we geen stranduh hebbuh ..... maar over vijftig jaar wel ...... want dan is de rest van NL ondergelopen door de Global warming...... en dan hoeft ik geen 500 km meer te rijden voor een heerlik sessietjuh ......en dan wonuh jullie allemaal in tentekampen in de Limburgse heuvels .......en dan moeten jullie ook met een zachte geee praten want anders dan beginnen we jullie te dissen ..... zoals ome Gee¶t jullie nu al allemaal aanpakt ......haha ....kom maar op ..... en dan wordt Roda JC landskampioen want fyenoord en Ajax zijn verdronken ...... en MVV pakt dan de Tjampiunsleguea ....of zo iets .....en Roermond wordt dan de grootse havenstad van de wereld .....en vliegveld Beek het grootste vliegvelt van Europa .....en Leers van de CDA schobt dan alle Mauro´s het land uit ....behalve als ze goed kenne voetballuh want dan krijge ze een verblijfswaterpas ... of zo iets ...



Snowman

Berichten: 264
Antwoord #22 Januari 26, 2012, 05:05:33
edit2Rapporteer  
Kijk dat bedoel ik, als je vriendelijk bent tegen Limburgers is het altijd weer lachen.... Ze zijn zo grappig
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #23 Januari 26, 2012, 09:54:35
edit2Rapporteer  
Kijk dat bedoel ik, als je vriendelijk bent tegen Limburgers is het altijd weer lachen.... Ze zijn zo grappig

ja idd,  en niet te verstaan ook! Als ik daar in de regio ben dan vraag ik me af waar dat ik dan ben... metname in heerlen of geleen. dan zeg ik sorry ich spräche keine Deutsch... Grin

 
Oh ja en het blijkt ook nog eens dat ze geen verstand hebben van voetbal... roda jc landskampioen... schater
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #24 Januari 26, 2012, 10:01:31
edit2Rapporteer  
Citaat
Weer anderen (de meesten) hangen hier rond vanwege de “kitesaamhorigheid” of gewoon gezellig.
Dit zooitje post, leest hier.

En Zo Is dat !!!!!!!!   ListenToMe  ThumpsUp  ThumpsUp  ThumpsUp  ThumpsUp

Ik snap jou hele probleem dan ook niet maar dat zal wel aan mijn liggen denk ????  Grin

 Kite high is een verslaving en ik lach me vaak helegaaar suf achter het toetsenbordje, dus verklaar je nader en draai er niet om heen en noem de mensen bij naam en toenaam wat er is gebeurd.  ThumpsUp

Hier heb ik ook niks aan en de andere (bad) gaste ook niet  ThumpDown
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.