[Ongeluk] Ongevallen Oostvoorne 28-5-2011

The O

Berichten: 1931
Logs: 0 | 68 uur
Antwoord #125 Mei 31, 2011, 20:58:02
edit2Rapporteer  
6 op hoeveel in percentages valt het allemaal mee en geen dode in Nederland dus hebben we het netjes gedaan met die wind.

ongelukken kunnen ook met 4bft  het gaat er om dat je bij harde wind een formule1 kite in je handen heb van 0 naar 100 in 2 sec.
Gaat het fout maak je de daarop volgende 10 seconden of langer niet mee omdat het te snel gaat.

Als je aanwezig was had je gezien dat beginners zo met de film 13 mee konden doen meer dan genoeg op het water, het had een nog veel rampzaliger weekend kunnen zijn.

Mij maakt het niet uit beginner of niet in het begin gezond verstand gebruiken want later is het voor de meeste toch harder, hoger, verder, gekker
rocket man

Berichten: 1330
Antwoord #126 Mei 31, 2011, 22:16:39
edit2Rapporteer  
Olten je spreekt uit m'n hart 30+ is dus alleen weggelegd voor een minderheid. Zelfs ik, die ik nu inmiddels 8 jaar onder de vlieger hang vindt 30+ met vlagen daarboven gewoon niet lekker (ok, er zijn dan wel drie kinderen en een vrouw afhankelijk van papa's functioneren, mss laat me dit anders redeneren dan iemand van begin 20)
Yoram

Berichten: 1217
Antwoord #127 Mei 31, 2011, 22:27:51
edit2Rapporteer  
Haha The O, je daagt ze ook uit om met die harde wind op het water te staan hee, mietje roepen  ListenToMe naar mij en Paul  loser  Grin


Sterkte aan alle ongelukkige, hopelijk zijn jullie er allemaal weer snel bovenop!
The O

Berichten: 1931
Logs: 0 | 68 uur
Antwoord #128 Juni 02, 2011, 22:56:21
edit2Rapporteer  
vandaag weer ongeluk beginners die zelf bezig waren.

De hulp troepen hebben hem niet mee naar het zieken huis genomen maar uiteindelijk op parkeer plaats bij zijn vrienden gezet.
Echter denk ik niet dat het slim is van deze meneer, zijn knie was goed ingepakt door hulp verleners maar met zoveel kracht is waarschijnlijk meer kapot dan hij denk in eerste instantie.

In ander halve week 8,5 keer hulpdiensten op het strand begint nu toch echt een beetje veel te worden.

Veel plezier de komende dagen en doe voorzichtig.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.